درباره علی طلایی

درباره علی طلایی

علی طلایی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر گروه حقوقی وکلای ایرانی است و دفتر وکالت وی بیش از بیست سال است که با همکاری گروهی از وکلای پایه یک دادگستری وکالت صدها پرونده حقوقی و کیفری و تجاری و جنایی را تاکنون به عهده داشته است. او هم چنین عضو کانون وکلای بین‌المللی است و هم‌اکنون به عنوان مشاور حقوقی شرکت‌های داخلی و خارجی فعالیت مستمر دارد.

نامبرده در کانون وکلای دادگستری مرکز دارای سوابق متعددی از جمله عضویت در اداره معاضدت  قضایی و روابط عمومی است و برای نخستین بار به عنوان نماینده کانون وکلای ایران در مجمع جهانی 2سالانه MUNDIAVOCATدر سال2003 شرکت نموده است و علاوه بر این سرپرستی تیم وکلای دادگستری ایران را در تورنمنت جهانی مجارستان در سال2004 و آنتالیا ترکیه در سال2006 و مسابقات قاره آسیا در بانکوک تایلند  در سال2008 بعهده داشته که در تورنمنت مذکور تیم تحت سرپرستی وی مقام اول قاره آسیا را کسب نموده است .علی طلایی یکی از وکلای دادگستری است که چندین سال قبل از طرف کانون وکلای دادگستری مرکز به دادگاه جنایی (کیفری) استان تهران معرفی گردیده و وکالت تسخیری پرونده‌های متعدد جنجالی جنایی را به عهده داشته  وعلاوه بر این به عنوان یکی از اعضاء اداره معاضدت قضایی  در اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری مرکز فعالیت مستمر داشته است.

نمایندگی ریاست کانون وکلای دادگستری مرکز درارتباط با نیروی انتظامی برای سهولت امر دفاع  وکلای دادگستری نیز از جمله دیگر سوابق وی است . او هم چنین یکی از اعضاء گروه هماهنگ کننده سفر ریاست کانون وکلای بین‌المللی و همراهان به ایران در سال2004 برای مذاکره و بازدید از کانونهای وکلای دادگستری مرکز و هم‌چنین کانون وکلای اصفهان و فارس بوده است و برای اولین بار موجبات سفر رئیس فرانسوی مسابقات جهانی وکلای دادگستری را به ایران در خصوص مذاکره و آشنایی با کانونهای وکلای دادگستری ایران برای شرکت در تورنمنت های جهانی فراهم آورده است.

علی طلایی در سال 1386 موفق به اخذ گواهینامه  دوره مشترک برگزار شده توسط بخش برنامه توسعه سازمان ملل متحد و کانون وکلای دادگستری مرکز با عنوان ارتقای حقوق بشر و دسترسی بیشتر به عدالت گردیده است و علاوه بر این دارای دو مدرک فوق لیسانس در رشته حقوق خصوصی و رشته حقوق تجاری اقتصادی بین المللی از دانشگاه تهران است و هم اکنون نیز دوره دکتری حقوق خصوصی را در دانشگاه تهران می گذراند. نامبرده  به لحاظ فعالیت‌هایی که در کانون وکلای دادگستری مرکز داشته است بارها مورد تقدیر قرار گرفته است و در اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری کشور به عنوان هماهنگ کننده کمیسیونهای روابط عمومی اسکودا سابقه فعالبت دارد.

تخصص ویژه علی طلایی در کنار سایر امور وکالتی ، دراراضی و قراردادها ، قانون تجارت وحقوق شرکت های تجاری و تجارت بین الملل، برند ها و علایم تجاری و طرح های صنعتی ،حقوق تجارت الکترونیکی وحمل و نقل بین المللی کالا ، حقوق معادن و مقررات ناظر به بورس و معاملات اوراق بهادار و حقوق رقابت و خصوصی سازی است و نامبرده علاوه بر اشتغال به وکالت  در شرکت‌های متعدد  تجاری به مشاوره حقوقی می‌پردازد. به علاوه دفتر وکالت وی در تمامی زمینه‌های حقوقی، خانواده ، امور تجاری و قراردادها ، اراضی و دعاوی کیفری و جنایی  با همکاری سایر وکلای دادگستری فعالیت وکالتی دارد