همسر اوباما «آرگو» را برنده‌ی اسکار معرفی کرد!

همسر اوباما «آرگو» را برنده‌ی اسکار معرفی کرد!

 

این برای اولین‌بار در تاریخ آکادمی اسکار بود که اعلام برنده اسکار بدون حضور بر روی صحنه انجام گرفت.
 
 
قانون- «میشل اوباما»، همسر رییس جمهوری‌ آمریکا در اقدامی که پیش از این در آکادمی اسکار سابقه نداشته بود، در پیام ویدئویی «آرگو» را به عنوان بهترین فیلم معرفی کرد.
به گزارش ایسنا، هشتادوپنجمین مراسم سالانه اعطای جوایز اسکار بامداد امروز (دوشنبه) درحالی برگزار شد که شگفتی‌هایی زیادی در رابطه با فیلم «آرگو» رقم خورد.
«آرگو» ساخته «بن افلک» که حتی حضور آن در میان نامزدها نیز جای تعجب داشت درحالی در کمال تعجب به عنوان بهترین فیلم اسکار انتخاب شد که «میشل اوباما»، همسر رییس جمهور آمریکا در پیامی ویدئویی این فیلم را به عنوان اثر برگزیده معرفی کرد.
این برای اولین‌بار در تاریخ آکادمی اسکار بود که اعلام برنده اسکار بدون حضور بر روی صحنه انجام گرفت.
به نظر می‌رسد کاخ‌سفید تمام تلاش خود را برای اعطای جایزه اسکار به «آرگو» به کار برد. روز گذشته (یکشنبه) نیز وزیر خارجه آمریکا برای موفقیت این فیلم در جوایز اسکار آرزوی موفقیت کرده بود.
«میشله اوباما» پیش از معرفی فیلم برنده اسکار گفت: «9 فیلم نامزد ما را به زمان و مکان‌های دور بردند و موجبات خنده و گریه‌ی ما را فراهم کردند و به ما یادآور شدند تا به زندگی در زمان حال بیشتر بها دهیم.»
پس از این که «جک نیکلسون»، بازیگر سرشناس آمریکایی اسامی نامزدهای اسکار را خواند، «میشل اوباما» فیلم «آرگو» را به عنوان برنده اسکار امسال معرفی کرد و شگفتی اسکار امسال خلق شد.
در حالی که فیلم «آرگو» رقبایی جدی و خوش‌ساختی چون «لینکلن»، «زندگی پی»، «عشق» را در پیش‌رو داشت، آکادمی اسکار نیز همگام با سایر جشنواره‌ها و جوایز سینمایی سیاست را مبنای کار خود قرار داد و فهرست جوایز سینمایی «بن افلک» و «آرگو» را کامل کرد.