جزئیات دستگیری قاچاقچی کوکائین در جشن یک میلیاردی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری یکی از قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر در تهران بزرگ خبر داد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری یکی از قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر در تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار علی مویدی صبح امروز در یک نشست خبری با اعلام خبر دستگیری "پنجک" یکی از قاچاقچیان معروف مواد مخدر،گفت: سرانجام ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر توانستند در یک عملیات فنی اطلاعاتی و زمانبر پنجک و اعضای این باند را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه این فرد دارای سوابق متعددی در حوزه توزیع مواد مخدر مخصوصا از نوع کوکائین در داخل کشور دارد، گفت: متاسفانه این فرد دارای 17 مورد سابقه در تمامی سازمان‌های امنیتی از جمله وزارت اطلاعات، سپاه، پلیس و غیره است، اما بنا به دلایلی که برای ما نیز مشخص نیست این فرد آزاد و مجدد به چرخه توزیع مواد مخدر بازگشته بود.

مویدی با بیان اینکه پنجک تنها 32 سال سن دارد، گفت: اما این فرد در یک دهه گذشته حضور وفعالیت مستمری در زمینه توزیع مواد مخدر دارد.

وی با اشاره به اموال قابل توجه مکشوفه از این فرد ، گفت: ارزش ریالی اموال این فرد 40 میلیارد تومان تخمین زده شده است و حتی این فرد چندی پیش هنگامی که میزان اموالش به 40 میلیارد تومان رسیده جشنی برپا کرده که بر اساس مستندات موجود ارزش ریالی جشنی که این قاچاقچی مواد مخدر در ویلای شمال تهرانش برپا کرده است یک میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی با بیان اینکه میزان اموال مکشوفه از این قاچاقچی جوان مواد مخدر بسیار زیاد است، گفت: چندین دستگاه خودروی لکسوس، جنسیس و ... از وی کشف شده است و حتی از این فرد یک قایق تفریحی لوکس که در یکی از بنادر شمالی کشور مستقر بود کشف و ضبط شد.

مویدی با بیان اینکه این در این عملیات گسترده همراه با دستگیری این فرد ، دو کیلوگرم کوکائین و انواع و اقسام مواد مخدر و مشروبات الکلی کشف و ضبط شد، گفت: این فرد از مهمترین مافیای توزیع مواد مخدر بود که خوشبختانه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه برای دستگاه قضا نیز جای سوال است که چرا این فرد آزاد شده است؟ گفت: پلیس مستندات کافی را جمع‌آوری کرده است و امیدواریم مجازات مناسبی برای این فرد در نظر گرفته شود.

مویدی با بیان این مطلب که پلیس تلاش خود را برای شناسایی مابقی افراد مرتبط با این شبکه توزیع مواد مخدر معطوف کرده است، گفت: به دلیل گرانقیمت بودن کوکائین افراد خاصی از آن استفاده می‌کنند و امیدواریم با دستگیری این فرد کمی از مشکلات مواد مخدر تهران حل و فصل شود.